31 maja to zainicjowany przez Światową Organizację Zdrowia „Dzień bez papierosa”. Ma zwrócić uwagę na szkodliwość palenia tytoniu. Celem akcji jest m.in.: kształtowanie postaw i zachowań antytytoniowych.
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji, z której dowiecie się m.in.: czym jest nikotyna, co zawiera dym papierosowy, co wchodzi w skład e-papierosa. Znajdziecie tam też filmik „Dlaczego ludzie palą papierosy?” oraz filmik o asertywności „Jak powiedzieć nie”.
Link do prezentacji:
Zachęcamy uczniów wszystkich klas do wykonania pracy dotyczącej szkodliwości palenia papierosów i używania e-papierosów. Może to być rysunek, hasło zniechęcające do palenia, wiersz lub fraszka. Zdjęcia waszych prac prosimy o przesłanie:
klasy 1-3 do p.pedagog na adres
klasy starsze 4-8 do p.psycholog na adres
{pgslideshow id=1184|width=250|height=150|delay=3000|image=M|pgslink=1} |
Dzień Matki Żyj Mamusiu moja miła |
{pgslideshow id=1183|width=640|height=480|delay=3000|image=L|pgslink=1}
Uczniowie klas I-III w ramach lekcji plastyki wykonali dla swoich mam upominki z okazji Dnia Matki.
{pgslideshow id=1182|width=250|height=150|delay=3000|image=M|pgslink=1} | „Dzień Matki” Piękne kwiaty w moim ogrodzie kwitną dzisiaj od rana. Wspaniały bukiet przez nas zrobiony dostanie kochana mama. Stokrotki, konwalie, róże, żonkile, bratki, bez, bławatki w olbrzymim wazonie świeże, pachnące, będą na Święto Matki. |
Prace uczniów klasy IIIb
Część 1 - Poniedziałek, 25. maja 2020, godz. 20.00
Część 2 - Środa, 27. maja 2020, godz. 20.00
Czego się dowiesz z webinarów?
- Czym jest poczuciewłasnej wartości, jakie są jego przejawy, czy może być nieadekwatne
- Jak wesprzeć dziecko, które zniechęca się niepowodzeniami, szybko się poddaje, denerwuje się, gdy przegrywa
- Jak doceniać lub udzielać informacji zwrotnejw sposób, który będzie bezpieczny dla poczucia własnej wartości
- Co, gdy dziecko doświadcza agresjize strony rówieśników lub nieprzyjaznego traktowania przez innych dorosłych
- Co odpowiadać na stwierdzenia"Nikt mnie nie lubi, jestem głupia, do niczego się nie nadaję"
- Jak działać, gdy nasze dziecko rezygnujez siebie dla aprobaty kolegów i koleżanek?
- Czy rodzic ze zranionym poczuciem wartościmoże dać zdrowe poczucie dziecku?
- ...a do tego wiele innych zagadnień związanych z karmieniem dziecięcego poczucia wartości.
Prowadzi: Małgorzata Musiał
LINK DO ZAPISÓW