{pgslideshow id=1261|width=250|height=150|delay=3000|image=M|pgslink=1} | Dziś powinnaś być królową, wypoczywać cały dzień. Komplementów słuchać dużo, wszystko na skinienie mieć. Nawet, kiedy spojrzysz w gwiazdy i wypowiesz tę chce mieć, dzisiaj będziesz miała wszystko, bo to jest Twój dzień. |
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! |
Po zakończonej sukcesem pierwszej akcji towarzyszącej-PHO3NIX dla WOŚP (uczniowie naszej szkoły poprzez swoją aktywność fizyczną zebrali 409 zł, które przekazane zostały na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) zapraszamy wszystkich uczniów do udziału w KONKURSIE NA NAJAKTYWNIEJSZA SZKOŁĘ - ZBIERAJ KROKI I WYGRYWAJ NAGRODY, Bawimy się i rywalizujemy
Dla uczniów dostępna jest aplikacja mobilna Pho3nix Kids, do pobrania ze sklepów Google Play oraz App Store. Można ją znaleźć wpisując w Google Play lub AppStorze frazę “Pho3nix Kids”.
Pho3nix Kids to aplikacja dla dzieci, która liczy kroki, motywuje do regularnej aktywności i nagradza za nią Od 3 marca dostępne w aplikacji będą wyzwania, które pozwolą WAM wygrać atrakcyjne nagrody dzięki swojej aktywności fizycznej, dlatego zachęcamy do pobrania aplikacji jak najszybciej
Jeśli uczeń korzystał wcześniej z platformy internetowej, do aplikacji loguje się na ten sam login i hasło (dotyczy uczniów, którzy logowali się na akcję WOŚP)
Zachęcam Was do aktywnego logowania się w aplikacji - to właśnie za jej online kasyno pl pośrednictwem kwietnia odbędzie się Konkurs na Największą Liczbę Kroków w którym nagrody zdobywają wszyscy uczniowie zwycięskiej szkoły!
Link do informacji ogólnej: https://pho3nix-kids.com
Załączam również link do FAQ - najczęściej zadawanych pytań dotyczących aplikacji mobilnej Pho3nix Kids: https://pho3nix-kids.com/.../aplikacja-mobilna-pho3nix.../
O aplikacji
STOP COVID to aplikacja, która skutecznie pomaga w ograniczaniu rozprzestrzeniania się koronawirusa. Korzysta z API opracowanego przez Apple i Google. Działa w oparciu o technologię Bluetooth, co ważne - nie korzysta z żadnych danych użytkowników. Wasza prywatność jest dla nas najważniejsza.
Aplikacja jest w pełni bezpieczna, bezpłatna i dobrowolna.
Jak pokazują badania, skuteczna izolacja zakażonych oraz wykorzystanie aplikacji typu exposure notification (tego typu aplikacją jest STOP COVID) mogą znacząco zredukować ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego już dziś ściągnij, uruchom aplikację – dbaj o siebie i innych.
Jak to działa?
Aplikacja monitoruje nasze otoczenie w poszukiwaniu innych urządzeń, na których jest zainstalowana. „Zapamiętuje” każde spotkanie, które trwało więcej niż 15 minut i odbyło się w odległości poniżej 2 metrów. Jeśli któryś z użytkowników zachoruje – pozostali, z którymi miał kontakt w ciągu ostatnich 14 dni, otrzymają powiadomienie. Dzięki temu będą mogli ochronić siebie i innych.
{pgslideshow id=1260|width=250|height=150|delay=3000|image=M|pgslink=1} | Uczniowie klasy IIa wzięli udział w powiatowym konkursie „Koci Świat” zorganizowanym przez Puławski Ośrodek Kultury „Dom Chemika”. Konkurs związany był z obchodzonym 17 lutego Światowym Dniem Kota. Koci świat można było zaprezentować w trzech kategoriach artystycznych: konkursie plastycznym, fotograficznym oraz filmowym. Miło nam jest poinformować, że w konkursie plastycznym praca Natalii Tusińskiej „Koci świat”, w przedziale wiekowym 7-10 lat, otrzymała I nagrodę. W konkursie fotograficznym wyróżnienie otrzymała Julia Sykut za „Ziewającego Filusia”. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów! |
14 lutego to Dzień Świętego Walentego (Walentynki) – dzień zakochanych i miłości. Tego dnia, zgodnie z walentynkową tradycją, wysyła się ukochanym i lubianym osobom kartki, w których wyraża się swoje uczucia. Dlatego z tej okazji Biblioteka szkolna we współpracy z wychowawcami i nauczycielem plastyki zorganizowała konkurs plastyczny na „Najpiękniejszą kartkę walentynkową” dla uczniów klas 1– 8.
Celem konkursu było rozwijanie zdolności artystycznych uczniów, poszerzanie wiedzy z zakresu różnorodnych technik plastycznych, a także zachęcanie do aktywnego i twórczego spędzania czasu wolnego. Uczniowie wykonali prace konkursowe techniką dowolną i w kasyno automaty dowolnym formacie. Oceny prac dokonała komisja, biorąc pod uwagę: pomysłowość, kompozycję, samodzielność, oryginalność, staranność wykonania pracy, a także ogólne wrażenie artystyczne.
Laureatami z klas 1-3 zostali:
Kl. 1a - Maja Krawczak, Adrianna Łyszcz, Antoni Kuflewski.
Kl. 1b - Anielka Wiejak, Karol Białek, Antosia Walaszek
Kl. 2a - Julia Wrótna, Julia Sykut, Natalia Tusińska
Kl. 2b - Błażej Dobosz, Gabriel Gągała, Julia Bernat
Kl. 3a - Ala Grzesiak, Ewa Kotowska, Oliwia Staniak.
Kl. 3b - Julia Barańska
Laureaci z klas 4-8:
Maciej Rułka - kl. VIa
Antoni Wrótny - kl. VIa
Amelia Staniak - kl.VIIb
oraz wyróżnienia:
Gabriel Pokora - kl.VIa
Julia Szymanek - kl.VIIa
Serdecznie gratulujemy!